onsdag 9 april 2008

Sojachocken

Nu ni. Jag skrev på min förra blogg om att sojaprotein kan förhindra höravfall. Detta är förvisso förbannat bra, om det stämmer, men nu har jag av helt andra anledningar börjat med en lite småextrem sojadiet. Sojabönor och sojamjöl utgör en grund i min föda nu. Allt tack vare ett par badbrallor jag köpte på HM, som var lite för stora över benen men i övrigt satt bra. Nu ska jag träna upp mina ben samt bli av med lite fett på kroppen så jag kan ha mina kära badbyxor utan att skämmas.
Sojaprotein is the way to go!
(Visst låter en mellanmålsshake med sojamjöl, vatten och Fun light svarta vinbär mums?)
Jag börjar sakna kött för övrigt.

3 kommentarer:

Maria sa...

"Visst låter en mellanmålsshake med sojamjöl, vatten och Fun light svarta vinbär mums?"

Jag tycker att det låter skabb. ;)

Anonym sa...

köttet saknar dig med :)

Cissi sa...

Vi kan banta tillsammans