måndag 15 december 2008

Saker jag vill göra


Men aldrig gör:

När det kommer ett gäng utbytesstudenter och cyklar i bredd på cykel- och gångvägen ner till stan och plingar som om det är JAG som är i vägen. DÅ vill jag bara knuffa en av dem så han/hon faller på övriga så det blir en massiv hög av utbytesidioter. Och ja, det är ENDAST utbytesstudenter som beter sig så.


Jag vill säga "Men dra åt helvete!" åt såväl telefonförsäljare som försäljare/Green peace på stan.

Ge folk fel vägbeskrivning när de frågar efter vägen.

Fråga efter folks, ofta tjejers nummer.

Testa något dopingpreparat.

Gråta öppet, berätta hur jag egentligen mår.

Skriva saker, blog räknas inte.

Stå för att jag är nördig, lyssnar på kass musik, är allmänt töntig etc. Vara mig själv.


Nu får det räcka. Jag får fylla på eftersom jag kommer på fler saker.

Inga kommentarer: