torsdag 20 november 2008

Är det så?

Jag läste en intressant diskussion på Kolozzeum idag.
Ämnet var huruvida "brudar" gillar muskelkillar eller inte. De flesta var överens om att muskler inte är så attraktivt i "brudars" ögon.
Det är synd, för jag själv strävar efter att bli en sk muskelkille. Det är dessutom lite irriterande att idealet idag verkar vara spinkiga killar i stora glasögon och stuprörsjeans. Jag älskar stuprörsjeans och vill inte få jättegrova ben tack vare detta, men i övrigt en rätt skum idealbild.
Nu är ju inte jag någon muskelkille på långa vägar. Tyvärr.
Tror förresten inte att det spelar någon roll om jag är det eller inte, inte för "brudarnas" del. Ingen vill ha mig oavsett kroppsbyggnad.


2 kommentarer:

Anonym sa...

"Nu är ju inte jag någon muskelkille på långa vägar."

Nä, du är liten och klen! Yttepytte. Eller så.

JohanEmanuelLundin sa...

Jag är då fan mer klen än muskulös.